loading...
گروه اجتماع محور امید
جهانگیری بازدید : 26 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

حادثه > داخلی- گروه حوادث:
سبحان کوچولو، پسربچه ۸ساله‌ای که به‌خاطر تنبیه ناپدری‌اش به کما رفته بود، پس از ۲‌ماه جدال با مرگ، روی تخت بیمارستان جان باخت.

با مرگ او، ناپدری شیشه‌ای که از 2‌ماه پیش بازداشت شده و در زندان به سر می‌برد، با اتهام قتل روبه‌رو شد.10مهرماه بود که زن و مرد جوانی پیکر نیمه جان پسربچه‌ای به نام سبحان را به درمانگاهی در باقرشهر منتقل کردند تا شاید پزشکان بتوانند او را از مرگ نجات دهند.

حال پسربچه اما وخیم‌تر از آن بود که کاری از دست پزشکان درمانگاه بر بیاید و به همین دلیل او به بیمارستان شهدای هفتم تیر انتقال یافت. روی بدن پسربچه آثار کبودی به چشم می‌خورد و جای تردیدی وجود نداشت که او بی‌رحمانه تنبیه شده است اما پیش از آنکه مسئولان بیمارستان ماجرا را به پلیس گزارش کنند، مادر سبحان کوچولو به کلانتری رفت و از شوهرش به جرم کتک زدن پسرش شکایت کرد.

این زن در تشریح ماجرا گفت: من راننده سرویس مدارس هستم و معمولا صبح زود از خانه بیرون می‌روم. روز حادثه دختر 14ساله‌ام با من تماس گرفت و گفت که همسرم، سبحان را کتک زده و او اصلا حالش خوب نیست. سبحان حاصل ازدواج من و شوهر اولم بود که پس از جدایی ما، دادگاه حضانت پسرم را به من داد و او همراه من و ناپدری‌اش زندگی می‌کرد. زن جوان ادامه داد: وقتی خبر را شنیدم با عجله خودم را به خانه رساندم. همراه همسرم، سبحان را به درمانگاه انتقال دادیم. در آنجا گفتند که پسرم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و وقتی دخترم هم تأیید کرد که همسرم پس از درگیری با سبحان با دسته جاروبرقی او را کتک زده است، آنقدر عصبانی شدم که تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

کمای 2ماهه

شکایت زن جوان از همسرش در حالی صورت می‌گرفت که تلاش پزشکان برای نجات سبحان کوچولو نتیجه‌ای نداشت و او به‌دلیل شدت ضرباتی که به بدنش وارد شده بود به کما رفت. همزمان تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند و به تحقیق در این خصوص پرداختند. آثار کبودی روی بدن، سر و پاهای پسربچه دیده می‌شد و پزشکان نیز بعد از انجام معاینات اعلام کردند که به‌علت ضربه‌ای که به سر سبحان وارد شده، او دچار خونریزی مغزی شده و به کما رفته است.

دستگیری

همه شواهد و مدارک علیه ناپدری سبحان بود و به همین دلیل دستور بازداشت وی صادر شد. این مرد اما بعد از انتقال پسربچه 8ساله به بیمارستان فراری شده بود اما طولی نکشید که پلیس مخفیگاه او را شناسایی کرد و وی دستگیر شد. مرد جوان که اعتیاد شدیدی به مخدر شیشه دارد در بازجویی‌ها به کودک آزاری و شکنجه کردن فرزندخوانده‌اش اعتراف کرد و گفت: سبحان پسربچه لجبازی بود و اصلا رفتار مناسبی نداشت. وی ادامه داد: روز حادثه من شیشه مصرف کرده بودم و حالت عادی نداشتم. همسرم سر کار بود و وقتی سبحان شروع کرد به لجبازی، من نیز به‌شدت عصبانی شدم. اصلا کنترلی بر رفتارم نداشتم و نمی‌دانم چه شد که به سراغ جارو برقی رفتم و با دسته آن به جان سبحان افتادم و او را کتک زدم.

جدال با مرگ

با دستور قاضی جمشیدی، بازپرس دادسرای جنایی تهران، ناپدری شکنجه‌گر به اتهام کودک آزاری بازداشت شد و به زندان افتاد. این در حالی بود که با گذشت زمان، هیچ تغییری در وضعیت سبحان کوچولو حاصل نشد و همه تلاش پزشکان برای بازگرداندن او به زندگی، بی‌نتیجه ماند. سرانجام روزی که مادر سبحان از آن وحشت داشت فرارسید و عصر جمعه گذشته، پزشکان اعلام کردند که سبحان به کام مرگ رفته است.

با مرگ پسربچه بی‌گناه، پرونده رنگ و بوی جنایی گرفت و درحالی‌که مادر سبحان کوچولو به شکایتش اصرار داشت، ناپدری شکنجه گر در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفت. به گزارش همشهری، ناپدری شیشه‌ای با دستور قاضی جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است و تحقیقات از وی ادامه دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 1,728